Monday, January 2, 2012

Hari pendaftaran pelajar Al Hilmi




Sebagaimana yang telah di jadualkan PASTI AlHILMI telah mengadakan hari pendaftaran pada 26 Dec 2011 sehingga 30 Dec 2011.

Alhamdulillah, ramai ibu-bapa yang telah mengambil kesempatan cuti sekolah untuk hadir bagi pendaftaran persekolahan anak-anak mereka.

Terima kasih di atas kepercayaan para ibu-bapa semua kepada kami. Semoga kita sama-sama mengunakan kesempatan yang ada untuk menjadikan pendidikan ISLAM sebagai satu WADAH DAN LANDASAN terbaik dalam kerangka pendidikan anak-anak masa kini.

Saya mengambil kesempatan ini mengucakpan selamat menyambut tahun baru 2012 dan selamat tinggal 2011 dengan segala kenangan yang kita lalui. Marilah sama-sama kita merangka dan menyusun kembali jadual kita khususnya dalam kerangka pendidikan anak-anak sebagaimana yang dikehendaki oleh Islam. Saya percaya cabaran anak-anak dimasa yang akan datang jauh lebih payah dan ‘complex’ dari apa yang pernah kita alami dahulu. Harapan kita dengan apa yang dapat kita garapkan kepada mereka hari ini menjadi menjadi penyuluh, benteng diri dan kekuatan kepada mereka untuk menempuh dunia mereka di hari muka.

Akhir kalam, kepada anak-anak “selamat menempuh alam persekolahan” dan kepada ibu bapa saya berpesan bersabarlah dalam melahirkan Insan Rabbani yang menjadi idaman kita semua.

Terima kasih dan salam hormat dari saya dan warga PASTI,

Mathurudi Rejab

Pengurus PASTI AL HILMI
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comments: on "Hari pendaftaran pelajar Al Hilmi"

Post a Comment